سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سینا کوچولو ی من

تعیین جنسیت

1392/4/29 15:19
نویسنده : سحر
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوی مامان

در این روز 27 خرداد ماه ساعت 12 ظهر به مطب دکتر ابطحی رفتم تا وقت بگیرم تا ببینم کوچولویی که تو دلمه سالمه و جنسیتش اگه مشخص باشه ببینم این وروجکه من چیه؟

 

 

در اونجا باید اسم بنویسم تا منشی بیاد تا بهم وقت بده ساعت 1:15 منشی آمد وبهم گفت ساعت 4 بعد از ظهر تماس بگیر تا بهت وقت بدم و من به خانه رفتم وساعت 4 به مطب زنگ زدم وساعت 10 شب بهم وقت داد و با مامان رقیه به مطب رفتیم وساعت 11 شب نوبتم شد و رو تخت خوابیدم ودکتر معاینه کردو هنوز نمیدونم دختر دارم یا پسر؟؟؟؟؟؟؟؟

ومامان رقیه به دکتر گفت:جنسیتش مشخص هست.دکتر گفت:بله پسره It's a Boy!

واز مطب آمدیم بیرون اول به بابا اصغری گفتیم.بابا اصغری گفت:پسر تاج سره.

بابا اصغری فوری به بابا سعید گفته بود.جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

در این روز عزیزم هفته 13 بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیبا
19 شهریور 94 10:32
سلام خانومی.خوبی؟من از نی نی سایتم.خدا گل پسر نازتو حفط کنه.منم یه دخمل دارم.چقدر مادر ها عاشق بچه هاشونن عزیزم من پستت رو تو نی نی سایت راجع به نتورک مارکتینگ خوندم.منم بچم کوچیکه و مهندسی کامپیوتر خوندم ولی دلم راضی نشد بذارمش و برم سر کار...خیلی دلم میخواد یه شغل برا خودم داشته باشم چون ازلحاظ روانی نیاز دارم بهش.فک کنم بهتون ایمیل هم زده بودم ...گفتم بیام وبلاگ پیغام بذارم..ازتون راهنمایی میخواستم.اینکه سایتتون چیه و .... ممنون میشم در مورد همه چیزش راهنماییم کنین.ایمیلم هم دادم.مرسی