سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سینا کوچولو ی من

سیسمونی

1392/4/29 15:18
نویسنده : سحر
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره به گل پسرم

 

در این روزا 21 مهرماه و23 مهرماه جشن سیسمونی که مامان رقیه برای تو گرفت 

و همه چیز برایت خریده با  بابا اصغر ومهمانی بزرگی برایت گرفتیم و در این مهمانی همه فامیلا بودند و تو در دل مامانی خیلی تکون میخوردی خیلی خوشحال بودی عزیزم و مامان رقیه همه چیز درست کرده بود   آش کوفته سبزی و حلیم بادمجون کاهو ترشی و ساندویچ کتلت وکالباس و...

در این روز بزن وبرقص هم بود و خلاصه برای تو عزیزم بابا اصغر ومامان رقیه سنگ تموم گذاشتند.ایشالله عکس اتاقت رو میزارم الان ندارم بزارم باشه مامانی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
12 تیر 92 14:15
عزیزم مبارک باشه منم بیمارستان اردیبهشت زایمان کردم با اجازه لینکتون می کنم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم و من بتونم از تجربه شما استفاده کنم . نی نی من هنوز خیلی کوشوله
سحر
پاسخ