سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سینا کوچولو ی من

انتخاب اسم

1392/4/29 15:18
نویسنده : سحر
509 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عزیزتر از جانم

خوبی نفسم میدونم داری این پست میخونی نمیدانی که من عاشق این اسمت بودم از بچگی دوست داشتم این اسمه تو باشه که بالاخره شد.

 

 

 

 

 

 

 

یه روز که تو هنوز تو دلم بودی به بابایی گفتم دوست دارم اسم پسرمون سینا بذاریم ولی اگه دوست نداشتی یه اسمه دیگه.بابایی هم گفت حالا وقت داریم دنبال اسمهای دیگه ایی بگرد اگه مورده خوبی پیدا نشد همین میزاریم.

من تو اینترنت دنبال خیلی اسمها گشتم واز بین همه اسمها

سینا

سامان

پارسا

امیرمحمد

محمد

امیر حسین

بنیامین

میثاق

همین اسمها بود وبقیه اش یادم نمیاد.:X

که خلاصه تا 7ماهگی اسمت شد سینا وهمیشه به اسم سینا صدات میکردم وباهات حرف میزدم و

برات قرآن میگذاشتم و آهنگ لالایی برات میگذاشتم که خیلی تکون میخوردی وموقع قرآن گذاشتن خیلی

آروم بودی.

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر(مامان سینا)
6 خرداد 92 14:32








ممنون